Tools

gedreven toekomst

I. IDENTITEIT

Wil je klanten, medewerkers, investeerders,… echt overtuigen om bij jouw KMO aan te sluiten? Formuleer dan klaar en duidelijk de purpose van je bedrijf. Simpelweg vertellen wat je doet en hoe je het doet volstaat niet om iemand te overtuigen. Je moet echt dieper graven en de uiteindelijke zingeving van je bedrijf formuleren. Hiermee trigger je de emoties van je luisteraar en zal die veel sneller overtuigd zijn  van de toegevoegde waarde van je bedrijf. Jouw purpose is een belangrijk onderdeel van je strategie.

Ga met deze gratis tool aan de slag om de purpose van je bedrijf te formuleren en ga zo voor pakken meer overtuigingskracht.

Klik hieronder om jouw tool te downloaden.

7 tips om gedreven te ondernemen

Voor de ondernemer verloopt de weg naar succes vaak mat vallen en opstaan. Maar hoeveel kan je als mens dan aan? En hoe vaak kan je terugveren na een tegenslag? 

Met onze 7 tips sta je sterker in je schoenen. 

Download de tool Purpose